Rudzki park wodny wciąż się rozwija i zdobywa nowych oraz lojalnych klientów. Do tej pory najlepszym miesiącem pod względem frekwencji był lipiec 2016 roku. Wtedy to obiekt odwiedziło ponad 66 tysięcy osób. W lipcu tego roku łącznie do Aquadromu przyszło ponad 67 tys, osób.
- Wynik z 2016 roku wydawał się nie do pobicia. Jednak udało się, za co jesteśmy wdzięczni naszym klientom, którzy w bogatej ofercie miejsc rekreacyjnych wybierali jednak Aquadrom - mówi Marta Malik, prezes Aquadromu.
Aquadromowi nie zaszkodziło otwarcie pod koniec kwietnia aquaparku w Tychach. Co więcej, maj i czerwiec 2018 roku były najlepszym majem i czerwcem od otwarcia obiektu.
- Byliśmy bardzo dobrze przygotowani na pojawienie się na rynku nowej konkurencji. Nie przespaliśmy momentu otwarcia i robiliśmy swoje. To znalazło odzwierciedlenie we frekwencji - nie kryje radości prezes Aquadromu.
Od dwóch lat rudzki aquapark odwiedza ponad pół miliona klientów w skali roku.
Warto przypomnieć, że Aquadrom stara się o zainteresowanie klientów wciąż poszerzając ofertę i organizując dodatkowe atrakcje nie tylko w hali basenowej. Już trzeci rok z rzędu przed obiektem funkcjonuje ogólnodostępna plaża, boisko do siatkówki plażowej, a w każdą sobotę lipca i sierpnia odbywają się seanse letniego kina plenerowego.
Aquadrom to ważny obiekt na mapie Rudy Śląskiej. Nie tylko bije rekordy pod względem frekwencji, ale też staje się głównym punktem rozrywki dla mieszkańców czego dowodem była organizacji w pobliżu obiektu miasteczka rowerowego przy okazji wyścigu Tour de Pologne. Najlepsi kolarze świata przejechali ulicami Rudy Śląskiej. Rywalizowali tutaj również o lotną premię LOTTO, która usytuowana była tuż przy parku wodnym Aquadrom.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?