Wśród ankiet znalazło się 114 takich, w których zawarto dodatkowe uzasadnienie do oceny. Wśród nich pojawiło się 105 głosów pozytywnych. W większości mieszkańcy chwalili szybką obsługę, wysokie kompetencje i kulturę osobistą urzędników. Ale pojawiły się także głosy negatywne.
Najwięcej negatywnych głosów dotyczyło Wydziału Komunikacji i Urzędu Stanu Cywilnego. W obu przypadkach głosy w dużej mierze dotyczyły zbyt ciasnych pomieszczeń do obsługi klientów. Wydział Komunikacji dodatkowo „oberwał” za brudny korytarz i duże kolejki. Jedna opinia dotyczyła też „fatalnego systemu informatycznego” w USC. Z kolei Wydział Spraw Obywatelskich otrzymał minusa za to, że „po znaczki lata się do innego budynku”. Pojawiła się także negatywna opinia o braku swobodnego dostępu z wózkiem do Wydziału Spraw Lokalowych.
W samej ankiecie znalazło się 8 pytań dotyczących pracy urzędników jak i samych warunków lokalowych. Choć skala ocen wynosiła od 1 do 6, większość osób przyznawała skrajne oceny, czyli najwyższą bądź najniższą. Najwięcej osób wypełniło ankietę w wieku 31-50 lat (104 osoby).
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?