- Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnim czasie i jeden z elementów strategii przedsiębiorstwa na kolejne lata - uzasadniają przedstawiciele spółki na stronie internetowej PWiK. - Przyjęta forma podkreśla ponadto spectrum działalności przedsiębiorstwa, wskazując jednocześnie na nowatorskość stosowanych w nim rozwiązań. Nowy system identyfikacji wizualnej w spójny i syntetyczny sposób określa możliwości prezentowania znaku na różnego rodzaju materiałach - dodają.
Nowe logo wprowadzono 1 października. W najbliższych miesiącach zostaną nim oznakowane materiały PWiK.
Skąd na to wszystko pieniądze? - Z uwagi na aspekt finansowy, nie skorzystano z usług firmy zewnętrznej w zakresie projektowym - tłumaczą przedstawiciele spółki. - Całkowite koszty, poniesione na rzecz zmiany wizerunku, nie będą zatem wyższe od przewidywanych przez standardowe procedury. Dotyczy to wymiany zniszczonych zewnętrznych elementów identyfikacji, czy druku akcydensów firmowych tj. papieru firmowego, wizytówek oraz innych materiałów firmowych. Koszt poniesionych wydatków mieścić się będzie w granicach dwudziestu jeden tysięcy złotych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?