Na placu budowy Silesia Outlet trwają zaawansowane prace wykończeniowe. Zasadnicza część robót została już wykonana. Do lokali stopniowo wprowadzają się najemcy, adaptując wnętrza przyszłych salonów outletowych, zgodne z indywidualnymi standardami marek, obecnych w portfolio nowego śląskiego centrum. Rozpoczęły się również odbiory techniczne poszczególnych części obiektu.
- Silesia Outlet będzie nowoczesnym obiektem, który dzięki atrakcyjnej ofercie zakupowej, ale i wysokim standardom wnętrz oraz sprawnemu zarządzaniu naszych partnerów biznesowych doskonale wpisze się w oczekiwania mieszkańców regionu i turystów – mówi Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający firmy 6B47, inwestora obiektu.
- Co warto zaznaczyć, nowe centrum outlet to nie tylko bardzo dobra destynacja zakupowa, ale i atrakcyjne miejsce pracy dla mieszkańców Gliwic i pobliskich miejscowości – dodaje Mirosław Januszko.
W salonach Silesia Outlet znajdzie zatrudnienie ok. 400 osób. To lokalni przedsiębiorcy, sprzedawcy, kierownicy sklepów oraz pracownicy serwisów technicznych, sprzątających i ochrony.
Oferta marek lokalnych i międzynarodowych
Za wynajem obiektu do czasu jego otwarcia oraz zarządzanie budową odpowiedzialna jest firma BOIG The Blue Ocean Investment Group.
W ofercie Silesia Outlet znajdą się m.in. marki: Vistula i Wólczanka, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Bytom, Guess, Diverse, Lavard, Lancerto, Molton, Unisono, Only czy Triumph, Gatta i Bagatelle. Bogatą reprezentację stanowić będą marki jeansowe: Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans i Pepe Jeans oraz obuwnicze: Kazar, Venezia, Ecco, Symbiosis i Umbro. Ważną część pasaży handlowych Silesia Outlet zajmą również marki sportowe: Intersport, Martes Sport, 4F, Sizeer, Puma, Reebok, New Balance, Trespass i Regatta. Otwarty zostanie też salon biżuterii Apart oraz Wittchen z galanterią skórzaną. Artykuły gospodarstwa domowego oraz wyposażenia wnętrz będzie można nabyć w sklepach Tefal, Home&Cook i Dajar.
Przygotowania do otwarcia
W pierwszej fazie projektu, która zostanie zakończona właśnie 27 marca tego roku, otwartych zostanie ponad 60 salonów outletowych na 12 000 m² powierzchni. Druga faza budowy zakłada oddanie do użytku kolejnych 8 000 m². Docelowo centrum będzie największym outletem w regionie - o łącznej powierzchni 20 000 m² po zakończeniu fazy I i II.
- Pracujemy nad tym, by Silesia Outlet funkcjonował sprawnie już z chwilą wejścia pierwszego klienta do nowych pasaży handlowych obiektu – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.
- Jesteśmy w stałym kontakcie z przyszłymi najemcami i ekipami technicznymi. To kolejny obiekt tego formatu w Polsce, który otwieramy wspólnie z inwestorem. W pełni wykorzystujemy nasze doświadczenia zdobyte w innych miastach i krajach, gdzie NEINVER prowadzi działalność biznesową w obszarze outletów – dodaje Bożena Gierszewska – Mroziewicz.
Silesia Outlet powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Auchan Gliwice i marketu budowlanego Leroy Merlin. To chętnie odwiedzana lokalizacja zakupowa wśród mieszkańców regionu. W zasięgu oddziaływania outletu znajduje się 6,5 mln klientów.
Lokalizacja Silesia Outlet
Obiekt powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, łączącej Kraków, Aglomerację Śląską i Wrocław - największe ośrodki gospodarcze południowej Polski. Droga do skrzyżowania z autostradą A1, która już wkrótce połączy północ i południe Polski aż do czeskiej granicy, zajmuje zaledwie kilkanaście minut jazdy samochodem. Przy centrum przebiega też droga krajowa nr 78 w kierunku Rybnika.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?