Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Urząd Miasta Ruda Śląska: Badanie jakości obsługi klientów [WYNIKI]

Michał Nowak
Rudzki magistrat od listopada 2015 r. do połowy stycznia 2016 r. prowadził badania jakości obsługi klientów w Urzędzie Miasta. W tej sprawie do urzędu trafiło 210 wypełnionych przez mieszkańców ankiet. Wyniki wskazują, że w większości rudzianie są zadowoleni z jakości obsługi w magistracie.

Wśród ankiet znalazło się 114 takich, w których zawarto dodatkowe uzasadnienie do oceny. Wśród nich pojawiło się 105 głosów pozytywnych. W większości mieszkańcy chwalili szybką obsługę, wysokie kompetencje i kulturę osobistą urzędników. Ale pojawiły się także głosy negatywne.

Najwięcej negatywnych głosów dotyczyło Wydziału Komunikacji i Urzędu Stanu Cywilnego. W obu przypadkach głosy w dużej mierze dotyczyły zbyt ciasnych pomieszczeń do obsługi klientów. Wydział Komunikacji dodatkowo „oberwał” za brudny korytarz i duże kolejki. Jedna opinia dotyczyła też „fatalnego systemu informatycznego” w USC. Z kolei Wydział Spraw Obywatelskich otrzymał minusa za to, że „po znaczki lata się do innego budynku”. Pojawiła się także negatywna opinia o braku swobodnego dostępu z wózkiem do Wydziału Spraw Lokalowych.

W samej ankiecie znalazło się 8 pytań dotyczących pracy urzędników jak i samych warunków lokalowych. Choć skala ocen wynosiła od 1 do 6, większość osób przyznawała skrajne oceny, czyli najwyższą bądź najniższą. Najwięcej osób wypełniło ankietę w wieku 31-50 lat (104 osoby).

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rudaslaska.naszemiasto.pl Nasze Miasto