Znamy wyniki badań Aquadromu. Opinie są pozytywne
W badaniu satysfakcji i oczekiwań klientów udział wzięło 200 osób. Jakie są wyniki badań Aquadromu? Zdecydowana większość z osób (95 proc.) wizytę w rudzkim parku wodnym oceniła pozytywnie.
62,8 proc. badanych o pobycie w aquaparku mówiła bardzo dobrze, a 32,5 proc. dobrze. Natomiast 4,5 proc. ankietowanych ofertę Aquadromu oceniło jako dostateczną. Wyniki badań Aquadromu pokazują, że niezadowolona z wizyty w obiekcie była tylko jedna osoba.
- W skali od 1 do 5 klienci ocenili nas na „czwórkę” z dużym plusem - komentuje Agnieszka Piekorz z rudzkiego parku wodnego. - Badania pokazały też, z jaką częstotliwością nasi klienci odwiedzają Aquadrom oraz z jakich atrakcji najchętniej korzystają. Niewątpliwie pozytywnym sygnałem jest tu fakt, że ponad 2/3 ankietowanych zadeklarowało, że jest u nas kolejny raz, a 98 procent, że nasz basen polecą swoim znajomym - dodaje.
Władzom spółki dać do myślenia powinna natomiast ocena oferty gastronomicznej. Wprawdzie tylko nieliczne osoby wypowiadały się o niej źle, ale jednocześnie większość z nich nie miała na jej temat wyrobionego zdania.
Jak pokazują wyniki badań Aquadromu, mało osób skorzystało też z tuby dla płetwonurków (3 proc.) oraz z saunarium (7 proc.). Najczęściej odwiedzaną atrakcją okazała się być natomiast zjeżdżalnia Chebzie Pętla, z której skorzystało aż 86 proc. ankietowanych, a najciekawszą atrakcją rzadko spotykany winnych aquaparkach Mokry Bąbel (49 proc. wskazań).
Najpierw wyniki badań Aquadromu, a teraz zmiany
Wyniki badań Aquadromu stały się podstawą do zmian, jakie w obiekcie obowiązują od kilku dni. Wprowadzono m.in. zmianę cennika dotyczącą biletów ulgowych. Od teraz korzystać z niej może każdy, kto nie ukończył 18 lat, a nie, jak wcześniej, dzieci do 10. roku życia.
Nowością są też wprowadzone zmiany w saunarium. Od teraz wtorek będzie w nim dniem tekstylnym. W praktyce oznacza to, że jeśli ktoś będzie chciał wejść do sauny w kostiumie kąpielowym, będzie miał taką możliwość.
- Do tej pory z oferty Aquadromu skorzystało blisko 270 tys. osób - informuje Agnieszka Piekorz. - Rekordowy był przy tym lipiec i sierpień, kiedy to odwiedziło nas ponad 80 tys. osób - dodaje.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?