Zawody rozegrano w dwóch klasach: elektrycznej /E-10 Formuła, E-10 TC Spec 17.5T, E-10 TC Spec 13.5T, E-10 Modified, E-10 Kadet oraz E-10 GT/ i spalinowej /1. IC-10, IC-8, IC-8 40+/.
– Największą popularnością cieszą się finały klas spalinowych. Biegi trwają 30 minut. W trakcie biegów zawodnicy muszą wjeżdżać do alei serwisowej na uzupełnienie paliwa, regulację silnika lub pomiar temperatury - jak w F1. Najszybszą klasą startującą w EMP będzie klasa IC-8. Modele te osiągają prędkość ponad 100km/h. Przyspieszenie rzędu 2,5 s do 100 km/h – zaznacza Adrian Długokęcki.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?