Ruda atrakcyjna, inspirująca, nowoczesna, rodzinna, zielona, sentymentalna, sportowa, górnicza, muzyczna, przedsiębiorcza, zabytkowa i...śląska - taką, składającą się z dwunastu odsłon kampanię promocyjną, przygotowali rudzcy urzędnicy.
- Poprzez tę kampanię chcemy przełamać stereotypy funkcjonujące na temat Rudy Śląskiej - mówi Renata Młynarczuk, naczelniczka Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji Miasta. - W dwunastu odsłonach pokażemy różnorodne oblicza Rudy Śląskiej.
Kampania prowadzona będzie m.in. na portalu onet.pl. Ponadto, informacje, spot promocyjny oraz kalendarze zostaną przekazane instytucjom w Rudzie Śląskiej.
- Filmiki promocyjne będziemy starali się umieszczać również w telewizjach regionalnych. Jeżeli będziemy mieli środki, a będziemy się o takie starać, to również większą kampanię przygotujemy w Telewizji Katowice i Telewizji Silesia - zapowiada Grażyna Dziedzic, prezydent Rudy Śląskiej.
Kampania promocyjna nie ma określonych ram czasowych. Na razie na jej przygotowanie przeznaczono ok. 20 tys. zł.
- Można wydawać ogromne pieniądze na promocję, tak jak robią to niektóre miasta - przyznaje Renata Młynarczuk. - Natomiast można zupełnie innymi kanałami dotrzeć do mieszkańców i to kosztuje niewiele. Nas cała kampania kosztowała ok. 15 tys. zł. Zaś 7 tys. zł to kampania wykupiona na onet.pl.
Dodajmy, że twarzą kampanii jest, wywodzący się z Rudy Śląskiej, zespół Gang Olsena, który w przyszłym roku obchodził jubileusz 25-lecia istnienia.
Częścią kampanii jest również, rozpoczynają się dzisiaj, I Festiwal Filmów Górniczych. Organizuje go Rudzkie Stowarzyszenie Inicjatyw Niebanalnych In-nI oraz kino Patria.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?