Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji. Zajęcia potrwają w godzinach od 9 do 15.
Skrócony program ramowy:
1. Rola sprzedawcy w sprzedaży relacyjnej.
2. Badanie potrzeb klienta – jestem Twoim doradcą.
3. Prezentacja produktu. „My nie sprzedajemy steków, sprzedajemy ich skwierczenie”
4. Radzenie sobie z obiekcjami klienta.„Jeszcze to przemyślę” i co wtedy?
5. Negocjacje i zamykanie sprzedaży.
6. Kontakt posprzedażowy. Klucz do lojalności klientów.
Cena szkolenia to 250 zł na dwa dni. Opłatę należy uiścić do 29 marca.
Szczegółowe informacje:
Bartosz Miklaszewski, [email protected]
tel: 32 242-22-30 w. 109
Alina Sabuda, [email protected]
tel: 32 242-22-30 w. 111
Fax. 32 342-22-30 w. 108
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?